dag3's middag ska ätas om 4 timmar.

jag var så sjukt hungrig idag innan jag slängde i mig lunchen. svägerskan som hatar ägg har det inte lätt. hon skickar äckel-sms hela tiden. hehe. jag själv har inte såna problem, jag tycker om ägg!

jaha. ikväll får man äta broccoli, en tomat och en frukt. smarrigt. kan knappt vänta.
jobbigt att syrran och kompisen ska få snaska snask ikväll till filmen. jag får sitta där med mitt vattenglas och springa ut på balkongen för en cigg - för att palla trycket!!

idag har 2 hinder kommit i min väg. en lång fika-brödlänga med mormorhosta på. I LOVE. kollade, men rörde icke. sen pepparkakor. icke röra. WTF.

åh, vatten. så sugen på vatten. NOT!


Di

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0